Leta i den här bloggen

måndag 14 juli 2014

Back in business

Idag var det första dagen tillbaka på jobbet efter min semester. Det kändes jättebra att vara tillbaka igen, fast första två timmarna var jag helt lost och hittade ingenting och hade typ glömt bort hur man sitter i kassan. Men som en kund sa "Då vet man att man har slappnat av på semestern".

Jag jobbade mellan 13-20 vilket kändes som en lugn och bra början. Imorgon är jag ledig och sedan jobbar jag ons-lör. Hoppas på mycket jobb nu så att övertidskontot inte börjar sjunka. Jag gillar ju min övertid.

Nu har jag slängt i mig min middag bestående av äggröra, champinjoner och sallad så nu är det dags för en dusch och sedan några avsnitt av Modern Family som jag har fastnat i helt. Så rolig serie!

Imorgon kommer Kanadaresan - del 3!

Inga kommentarer: