Leta i den här bloggen

söndag 31 augusti 2014

Lazy Sunday

Hej! Den här veckan har jag haft fullt upp. Sista veckan som 80%are bjöd på en hel del jobb. Dessutom har jag hunnit med att äta en mysig och god middag på Guldkant med min familj, testa Malins nya häst Yozora på en liten uteritt, ha vinkväll med kollegor samt äta tapasplanka på Briggen med härligt sällskap.

Helgen gick även den i jobbets tecken med ett arbetspass mellan 7.30-15.45. Eftersom jag bara hade lyckats få ihop 5 timmars sömn var jag lagom mör efteråt. Trots det gick jag ner till Helena för ost och rödvin framför Fångarna på fortet. Väldigt mysigt även om vi saknade Lina som skulle varit med men fick förhinder.

Idag är det söndag och vet ni vad jag har gjort hela dagen? Ingenting. Ätit frukost och fräschat upp badrummet. Sedan har jag bara legat i min säng, ätit godis och kollat på Netflix. Ibland måste man unna sig sånna dagar. Men nu börjar jag bli rastlös så jag ska gå hem till min pappa som ska ställa upp som chaufför eftersom jag behöver storhandla. Snällt av honom.

Vad kvällen har att bjuda på får vi se, är sugen på långpromenad men det beror på vädret. Nästa vecka tänkte jag  försöka komma igång och springa lite. Måste ta tag i mitt förfall. Har dessutom en tid bokad för att fixa naglarna på torsdag, mycket välbehövligt!

Inga kommentarer: