Leta i den här bloggen

onsdag 13 augusti 2014

Inte den bästa av dagar

Igår och idag har inte varit några toppendagar direkt. Har känt mig sur och lite deppig av olika anledningar och mest gått runt och tyckt  synd om mig själv, säkert jättekul för min omgivning. Eller inte.

Men men, det mesta löser sig säkert. Det vore bara skönt att någon gång kunna slappna av och inte behöva lösa 1000 problem. Inte för att jag begär ett helt problemfritt liv men ni förstår nog vad jag menar.

Hur som helst har jag jobbat en kort dag idag, bara 7-13, så jag har hunnit fixa lite hemma. Har tvättat och tagit hand om disken och nu ska jag gå ut och gå en sväng. Min katt Lexie är försvunnen så jag ska ropa på henne. Har sån fruktansvärd otur med mina djur nu känns det som.

Imorgon jobbar jag ännu mindre, 7-10 så då tänkte jag försöka att hinna med ett inlägg med de sista semesterbilderna.

Inga kommentarer: