Leta i den här bloggen

lördag 16 augusti 2014

Lördagsmys!

Efter en minst sagt seg vecka vände livet lite mer till det positiva igår när vi äntligen hittade Lexie. Så underbart! Nu bor hon hemma hos min kollega och hennes man och det tror jag kommer bli hur bra som helst. Visst, jag kommer att sakna henne men det är det bästa för henne och för Lily som är väldigt trött på sin unge nu, och djurens bästa kommer före vad jag tycker i det här fallet. Är glad att hon har hamnat i ett sånt toppenhem.

Har ett hästprojekt på gång nu också (eller Malin har det och jag hänger på på ett hörn) som jag tror kan bli spännande. Jag som aldrig mer skulle ha nån häst haha. Men det vore så kul att komma igång igen efter ett alldeles för långt uppehåll. Håller tummarna för att allt går enligt planerna.

Idag är jag ledig från jobbet och har passat på att ta lång sovmorgon, fika med mamma på stan, kolla lite i butikerna (köpte inget men hittade en klocka som jag blev väldigt sugen på) och bara slappa hemma.  Just nu ligger jag i sängen och läser bloggar med Leon bredvid mig. Supermysigt!

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll men det lutar åt att det blir en lugn kväll i alla fall. Tänkte kolla på hopptävlingar imorgon på ridskolan och då vill jag vara pigg. Så jag håller mig nog hemma och ser en film eller några avsnitt Modern Family.

Hoppas att ni har en bra lördag!

Inga kommentarer: