Leta i den här bloggen

lördag 23 augusti 2014

Boring!

Åh vad jag känner mig tråååååkigst nu. Har inget spännande att blogga om alls. Har jobbat till 15.30 idag och sedan åkte jag hem och såg en film med Anna. Nu ska hon på kräftskiva och jag ska ta tag i mitt hem så att jag bara kan vara ledig och inte göra något trist hushållsarbete imorgon.


Är inne i en fulperiod nu också. Känner mig allmänt grå och trist. Så idag tog jag tag i saken och bokade in ett par välbehövliga skönhetsbehandlingar. i september. Det ska bli nice!

Förövrigt är jag sugen på att ge min garderob en makeover. Vill se stilren och classy ut i höst utan att bli tråkig och stel ( mina största skräcker). Gillar att petrolblått verkar vara en av höstens färger, så himka fint!

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och börja städa badrummet. Kul!

See you!

Inga kommentarer: