Leta i den här bloggen

onsdag 4 december 2013

Semester och nytt hem till Lilja.



Hej på er! Hoppas att ni har en bra... Onsdag (var tvungen att fundera på vilken dag det var haha). Jag har ju en veckas semester och det är superskönt. Har haft två dagar nu när jag inte gjort något alls, bara fixat lite här hemma, kollat på alla Johan Falk filmerna (så jävla BRA) och ätit god mat.

Idag ska jag träffa fina Lina och ta en fika, det var alldeles för länge sen vi sågs nu. Sen ska jag ut till mamma och baka lussebullar som jag verkligen älskar. Vill leva på saffran! Helt underbart.

Till en helt annan sak. Jag sålde ju alla mina kattungar i slutet på sommaren och tre av dem gick det jättebra för. Bröderna Lotus och Lexington, numera Sören och Sixten, hamnade hos min kompis Maja i Linköping och Liv, som nu heter Mini, bor hos min granne längst ner i huset. Men Lilja (på bilden) funkade inte ihop med den andra katten i hennes nya hem så hon fick komma tillbaka hit. Tyvärr kan jag inte ha kvar henne eftersom Lily inte gillar henne (Leon däremot älskar henne) och det går helt enkelt inte att ha 3 katter i en 1,5:a. Hur gärna jag än vill.

Så nu letar jag efter ett bra nytt hem åt lilla Lilja 6 mån. Hon är världens mysigaste och keligaste och älskar att vara ute så det är ett krav. Vet du någon som vill ha en katt? Hör gärna av dig! Endast seriösa tack. Priset har jag satt på 100:-. Håller tummarna för att någon är intresserad.

Inga kommentarer: