Leta i den här bloggen

tisdag 29 oktober 2013

Yo yo!

What's up? Här händer inte mycket. Sitter med en blekning i håret för sista gången på ett tag. Har bestämt mig för att bli lite mörkare typ mörkblond-ljusbrun i vinter. Men det vill jag göra hos en frisör vilket jag inte har råd med just nu. Så det fick bli en billig slingning från HM (bästa på mörkare hår) på hemmaplan istället. Såg ut som jag vet inte vad i håret nu. Usch.

Känner mig lite down och förfallen överlag just nu. Vet inte vad det är, känner mig hängig, småförkyld och allmänt omotiverad. Lite höstdeppig kanske. Hur som helst går det säkert över. Känner att jag skulle vilja ha något att se fram emot nu, en semester eller någon rolig händelse som livar upp höstmörkret.

Men jag ska inte gnälla, det är ju astråkigt att läsa en gnällig blogg. Men ibland blir jag bara så trött på mig själv och mitt liv. Inte för att det är hemskt eller så men vissa delar skulle jag ju lätt kunna byta bort. Men man får ju inte alltid välja vad man får här i världen.

Nej, nu ska jag skölja ur blekningen.

See you tomorrow!

Inga kommentarer: