Leta i den här bloggen

måndag 21 oktober 2013

Måndag!

Godkväll på er! Har ni haft en bra start på veckan? Det har jag! Har haft en lång men bra jobbdag, lagom med folk och allt flöt på bra. Känns så mycket bättre när början på veckan blir bra, då blir i alla fall jag peppad att göra ett bra jobb resten av veckan.

Nåt annat som peppar mig är att jag var så duktig med träningen förra veckan (eller motionen, vissa blir ju sura om man kallar nåt annat än styrketräning för träning). Jag genomförde allt på min lista utom situpsen. Knäckte till ryggen i början så det var inte optimalt med situps. Gjorde plankan på torsdagen men det kändes sådär :/ Skitrygg!

Nytt schema för den här veckan blir:

Måndag: Powerwalk, plankan
Tisdag: Yoga
Onsdag: Rida
Torsdag: Powerwalk
Fredag: Vila
Lördag: Rida
Söndag: Powerwalk

Har väl inte direkt varit godisfri men ätit bra i övrigt så jag tänker inte ha dåligt samvete för det. Jag kommer aldrig bli en sån som avstår allt "gott" men jag kan hålla igen och göra så gott jag kan i alla fall.

Nu ska jag ge mig iväg på min PW, satsar på 40 min. Det känns lagom efter 11 timmar på jobbet.


Inga kommentarer: