Leta i den här bloggen

torsdag 17 oktober 2013

Torsdagslistan


Vad har du på dig?

Svarta leggings, vitt linne och mörkblå kofta.
Hur mår du?

Bra tycker jag.
Vad önskar du just nu?

Att det vore vår istället för höst. Att jag hade mer pengar (tror på fullaste allvar att mer pengar skulle göra mig till en lyckligare människa) och att jag slapp alla störiga människor i mitt liv.
Vad ska du göra imorgon?

Imorgon är det fredag och då jobbar Lina. Alltid. Just imorgon har jag passet 7.50 - 18.30 och efter det ska jag äta tacos med Anna och efter det antagligen se en film och sova.
Vad skrattade du senast åt?
Mina kollegor och jag har skrattat en hel del på jobbet idag.
Vad grät du senast åt?
Att jag var så trött på en del saker. Tror det var förra veckan. När jag tappade bort mobilen i lördags. Trauma.
Senaste köp?
Bortsett från mat och dryck så var det ett bodybutter på Bodyshop i min favvodoft Moringa. Love It!
Vem sov du senast med?
Haha, sekretess på den! Men nån gång ska jag berätta för det är en kul historia..
Senast sedda film?
Kommer inte ihåg, har mest kollat serier ett tag nu.
Vem var den senaste som ringde dig?
Min kompis Anders. Men jag hann inte svara, sorry.
Senast 3 inkomna sms?
Som jag inte har raderat: "Verkligen ;)" "Men, här är ditt liv liksom ;)" och en påinnelse från folktandvården (stalkers)
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"ok, spännande" så rolig är jag
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Anna


Vart vill du åka just nu?
Spanien, L A eller valfri karibisk ö
Nästa planerade resa?
Stockholm 3-5 november
Dagens bästa.
Att butiken i Hultsfred skickade världens största godispåse till oss som tack. Antagligen det bästa som kommit från Hultsfred någonsin haha

Inga kommentarer: