Leta i den här bloggen

torsdag 19 augusti 2010

Mått!

Hej på er!

Idag har jag inte gjort mycket mer än att gå upp och klockan är 11.10. Inte helt ok, men jag har ju faktiskt inte sovit ända tills nu utan legat och funderat över massa saker. Tänkte att jag skulle testa att gå efter måttband istället för våg ett tag och se om det är så bra som alla säger. Så idag har jag mätt mig själv och såhär såg det ut:

Midja: 67 cm
Mage: 77 cm
Rumpa: 93 cm
Lår: 56 cm
Arm: 27,5 cm
Bröst: 89 cm

Tänkte mäta en gång i månaden och se hur det förändras, har ju inte så långt kvar tills jag ser ut som jag vill igen :). Nu är det bara att ligga i med mina promenader och nästa vecka har Träningsverk1 prova på vecka så då blir det en del träning. Ska bli jättekul att se vad de har att erbjuda.

Nu ska jag fixa frukost, tror att det får bli en hallon smoothie eftersom jag har några av mina egenplockade hallon kvar.

//Lina

Inga kommentarer: