Leta i den här bloggen

tisdag 31 augusti 2010

3 things

3 irriterande saker med den här dagen:

1. Jag får aldrig koden till mitt nya kort så jag kan inte ta ut pengar. Suck, när jag inte har några pengar kan jag inte ta ut några och nu när jag har det kommer jag inte åt dem.

2. Csn. Say no more. Om jag inte får mina papper inom två dagar blir det vääldigt dålig stämning.

3. Mitt hår. För långt för att vara helt, för kort för att vara snyggt, för slitet, för märklig färg, för lång lugg, helt enkelt för jävla jobbigt. Och inte kan jag bestämma om det ska bli ljusare eller om det ska få bli mörkt en "sista" gång.

3 bra saker med den här dagen:

1. Hittade tre böcker som jag behöver till väldigt bra pris på blocket. Har sparat ca 650 :- på att köpa dem där istället för att köpa nya.

2. Har rensat ut två stora kassar med kläder som ska skänkas/säljas. Kanske lägger upp nåt på bloggen.

3. Har fått undan massa kartonger och skräp och organiserat mitt sovrum lite mer.

Sammanfattnings vis: Jag har varit en duktig människa trots att jag är sjuk och det är utomstående faktorer som suger inte jag :)

//Lina

1 kommentar:

Pernilla sa...

Om du ska skänka bort till röda korset eller något så vill jag tipsa om att ge till katthemmet här i viken istället. Helt ideellt och man vet att det verkligen kommer till nytta istället för till administrativa avgifter eller löner.