Leta i den här bloggen

söndag 18 januari 2015

Söndagslistan

Den här Söndagens....


Glädje: Att jag fick vakna bredvid den finaste som finns. Att åka ut till hästarna för årets första ridtur.

Förväntan: Förväntade mig inte särskilt mycket faktiskt.

Outfit: Först myskläder hemma, sen ridkläder, nu jobbkläder och strax myskläder igen.

Jobb: På Gränsö.

Hopp: Att kommande vecka blir bra och att min planering håller. Att inga scheman ändras.

Träning: Ridning och promenad.

Humör: Upp och ner, var glad imorse och större delen av dagen, nu är jag väldigt trött och lite ledsen utan egentlig anledning.

Borde: Gå och lägga mig tidigt.
 
Dåliga samvete: Att jag inte hinner allt jag vill i vanlig ordning.

Framsteg: Körde bil inne i centrum, det gick kanske inte toppenbra enligt mig men ingen dog i alla fall.
 
Vilja: Just nu vill jag mest gosa ner mig i soffan med mannen i mitt liv. Tur att jag får det om en stund.

Miss: Missade vilken parkering min pappa stod på när han skulle köra mig till jobbet. Det blev lite rörigt.

Ord: Jag överanvänder ju "Absolut" dagligen. Så även idag.

Låt: Har mest lyssnat på Spa-musiken på jobbet.
 

Beslut: Inte ett enda viktigt.

 
Saknad: Kan inte komma på att jag saknat något.

 

Inga kommentarer: