Leta i den här bloggen

lördag 17 januari 2015

Fem snabba!

Vad fick dig senast att skratta?
Mina kollegor på Gränsö. Det är viktigt att ha kul på jobbet :) 
 
Vad är ditt bästa plagg i garderoben?
 Jag har en klänning som jag ägt i ca 7 år och som fortfarande är min absoluta favorit. Den är svart, kort och har spets i ryggen och i ärmarna. Känner mig alltid snygg i den och den har varit med på väldigt många av mina bästa kvällar. Bland annat min 25:års middag och min och Roberts 1 månaders dag. När jag ska ut och inte alls vet vad jag ska ha på mig åker den alltid på.
 
Du har fem minuter på dig att fixa dig en fredagskväll, vad gör du?
Bara fem? Jag skulle få panik. Då speed-sminkar jag mig med mineralpuder, rouge, läppglans och ögonbrynsskugga. Har snart fransförlängning igen så behöver inte krångla med mascara som tur är. Sen sätter jag upp håret i en hästsvans. (Och tar med mig smink så jag kan smita in på en toa under kvällen och fixa det jag inte är nöjd med)
 
Vilken är din favoritstad i världen?
Så svårt. Jag har ju inte sett jättemycket av världen men den stad jag varit lyckligast i (förutom min hemstad) är Thunder Bay i Kanada. Har bara väldigt bra minnen därifrån.

 
Vilken är din favoritlåt just nu?
Just nu lyssnar jag på väldigt mycket blandat men Sias Chandelier är nog favoriten.

Inga kommentarer: