Leta i den här bloggen

onsdag 14 januari 2015

Ledig and loving it!

Välkommen onsdag, den här veckans lediga dag! Än så länge har jag städat badrummet och tvättat två maskiner tvätt, all övrig tid har spenderats i soffan (jag lovar, den är helt amazing) med the, kaffe, kladdkaka och serier.

Fick hem ett roligt paket också, min Armani luminous silk foundation som jag beställde förra veckan.  Jag har bara haft den på mig i två timmar än så länge men mitt första intryck är väldigt positivt. Den täcker bra, känns knappt på huden och ger huden en snygg lyster. Hoppas att den håller för en hel dag på jobbet också.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ge mig ut i kylan och handla lite. Cajsa och Linnea kommer hit ikväll så massa härlig frukt står på inköpslistan. Nyttigare än godis och faktiskt minst lika gott. Ska bli superkul att ses alla tre.

Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten och jobb på bolaget. I helgen väntar tre dagar med kvällsjobb på Gränsö så en lugn dag hemma var precis vad jag behövde.

Inga kommentarer: