Leta i den här bloggen

lördag 28 juni 2014

Hemma igen!

Heeeej! Nu är jag tillbaka från min semester i Kanada och USA. Eller, jag har varit tillbaka i några dagar nu men varit så trött och jetlaggad att jag inte orkat göra mer än nödvändigt. Fick ett väldigt tråkigt besked när jag kom hem också. Min lilla Gillie finns inte längre och det känns fruktansvärt sorgligt. Men jag tänkte ta det i ett annat inlägg.

Min resa var det roligaste jag gjort någonsin och det var så kul att träffa Cajsa igen efter så lång tid. Jag har upplevt så mycket spännande saker de här tio dagarna. Jag har sett en vild björn, shoppat hur mycket fint som helst, grillat s'mores över öppen eld och övervunnit min höjdrädsla vid många utkiksplatser.

Jag tänkte göra mer detaljerade inlägg med alla bilder nu i helgen så ni får se vad jag har haft för mig. Nu ska jag dricka upp min smoothie och se ett avsnitt Orange is  the new black. Saknar min Kanadafamilj men det är ändå helt ok att vara hemma igen.

Hörs sen!

Inga kommentarer: