Leta i den här bloggen

fredag 23 augusti 2013

sommar/höst 2013

vilket är ditt bästa sommarprat?
Har inte lyssnat något på sommarpratarna i år, men ska lyssna på Özz Nujen när jag får tillfälle.

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?Nyrakade ben och nybäddad säng med rena lakan. Lovely! Rödvin och lakrits är också en fantastisk kombo..
vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
Hade precis kommit hem från en vinkunskapskurs på Skarpö. Kollade massor på Gossip Girl och var väldigt nöjd med allt. Såg fram emot våren och sommaren. Spelade Quizkampen sjukt mycket.

Cappucino och rödvinskunskap


när var du avundsjuk på någon senast?
Idag, en tjej kom in på jobbet med helt perfekt hår och helt perfekt hy. Då blev jag avundsjuk haha. Vill också ha!
har du något onödigt du gör?
Beror på vad man tycker är onödigt. Jag lägger mycket tid och pengar på mitt utseende, det är väl onödigt i mångas ögon. Annars har jag en onödig ovana att prata liite för mycket ibland.
kan du visa en bild på något jättebra?
Mat! I synnerhet chevre.


vad är det sämsta med denna vecka?
Att de flesta får lön idag och jag får på måndag. Blä! 

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Jobba och hjälpa min bror att flytta. Åka till Ikea.

när hade du hjärtklappning senast?
I morse när jag åkte till jobbet. Stressad till max och långsamma människor i vägen överallt.

vad ska du göra i höst?
Jobba lite, rida mycket, fylla 25, styra upp mitt liv kanske?.

Jag förra hösten, nyklippt och glad.

har du några planer inför slutet av sommaren?
Njuta av solen när den visar sig. Vill åka till Stockholm en helg också, behöver en dos storstad känner jag.

vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
HAHA! Vet inte vad som är konstigast, har gjort så mycket onödigt. Lämnar det till mina memoarer tror jag.

vad borde du göra men orkar bara inte?
C-uppsatsen. Sjukt jobbigt! Men jag skaaaaaa.

vad har du i ditt kylskåp?
Inte mycket just nu, några burkar sylt, pesto, ketchup, grönsaker, smör, ost, ägg och grädde. Typ det tror jag

kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
Kommer att tipsa om mina skönhetsfavoriter snart. Har så mycket bra att visa er.

Inga kommentarer: