Leta i den här bloggen

onsdag 28 augusti 2013

En lista är bättre än inget!

Dagens:

Start: Jag vaknade vid 8 och gick upp vid 9. Hade en ganska stressig morgon men helt ok.
Aktivitet: Jobbade på lagret 10-13, shoppade lite på åhlens och städade lite.
Lunch: Fisk i ugn med tomat, purjo, morötter grädde och riven ost + potatis.
Bedrift: Att stå ut med alla gamar på mitt älskade Åhlens. De stänger ju nu och försvinner (Åhlens, inte gamarna) så det var 50% på allt.
Välbehövliga: Långdusch med hårinpackning, ansiktsmask och peeling. Kände mig sunkg innan men nu är det åtgärdat.
Träning: Ingen, min kropp strejkar med huvudvärk och tryck i bihålorna så det är antagligen en förkylning på gång. 
Tips: Gör inget som jag skulle ha gjort.
Absolut bästa: Köpet av en ljusgrå blus i 100% silke som jag ärligt talat vill bo i hela hösten. Älskar den!
Absolut sämsta: Mitt immunförsvar. Att jag får gå ner i arbetstid i höst. Vet inte vad som suger mest.
Längtan: En organiserad tillvaro utan drama. Men om jag ska vara realistisk så längtar jag till nästa vecka när vi antagligen har flyttat hem hästarna från sommarhagen. Då får jag närmare till min lilla "ponny".


Inga kommentarer: