Leta i den här bloggen

onsdag 7 augusti 2013

Sjukstuga

Ok, man ska inte gnälla i sin blogg. Men nu tänkte jag göra ett undantag och klaga lite över min oförmåga att hålla mig frisk. Vad är det för feeeeel på mig???

Igår började jag känna mig förkyld och idag fick jag gå hem från jobbet (det händer ALDRIG) för att jag hade så sjukt ont i magen. Det har jag fortfarande så jag ligger i soffan och dricker ingefärste och kollar på alla säsonger av Solsidan. Vill leva solsidan-livet när jag blir stor.

Har unnat mig lite shopping också, de har 50% på doftoteket.se, väldigt urplockat men hittade en hel del jag ville ha. Helt underbart att hitta produkter jag ändå hade tänkt köpa till fullpris och upptäcka att det är 50%. Sedan beställde jag en ny foundation och primer från Tikei, har använt dem i mer än ett år nu och vill aldrig vara utan dem.




1 kommentar:

Becca sa...

Måste vara allergi göllebölla! Gå till doktorn!