Leta i den här bloggen

söndag 3 juli 2011

Toppenhelg!

Go'kväll på er! Har ni haft en bra helg? Det har jag! Fredagskvällen inleddes med att åka till Willys med pojkvän och sambo, vilken lyx att ha båda två. Vi handlade lite och sen åkte vi hem och fixade pastasallad. Jättegott och mysigt. Senare kom Anna W och hälsade på, så himla kul att träffa henne igen. Vi tog ett glas vin hemma hos mig och sedan blev det Simson för ytterligare ett (eller två) glas av mitt favoritvin, 7 Deadly Sins. Vi hade jättetrevligt även om det va lite kallt att sitta ute. Vid 01 kände jag att det var dags att gå hem om jag skulle orka upp till jobbet dagen efter. Duktig Lina!

Jobbade 9-14.30 på lördagen, riktigt roligt faktiskt för det va så bra stämning hela tiden. Efter jobbet gick jag hem och duschade och gjorde i ordning mig för 30-års fest ute i bushen, hade allvarliga problem med mitt hår men fick till det tillslut och vi kom iväg hyfsat i tid. Festen var jätterolig, tror inte att jag har haft så roligt på länge. Masa trevligt folk, supergod mat, dans och roliga tal gjorde kvällen så bra som det kan bli. Jag tog det hyfsat lugnt och höll ända fram till 5 när jag tyckte att vi skulle gå hem, då blev det en mysig morgonpromenad som bjöd på diverse djur- och naturupplevelser i ca 30 min. Härligt!

Idag har det bara slappats. Vaknade bredvid den finaste som finns vid halv ett och sen har vi bara kollat på film, ätit och spelat lite yatzy (bästa spelet). Nu har jag tagit mig hem och börjar komma över den hemska bussfärden från Överum. Blev så jävla åksjuk av alla störiga småvägar, usch! Nu ska jag kolla klart på "Love actually" och äta upp mina popcorn sen blir det sängen för imorn är det jobb igen 7.50-18.30.

Inga kommentarer: