Leta i den här bloggen

måndag 4 juli 2011

Hardworking woman

Tjo! Idag har jag fullt upp med jobb, fick veta att jag jobbar fram till 18.45 istället för vi ska packa upp öl, så det blir nästan 11 timmar idag. Men jag klagar inte, det blir fint när lönen kommer :)

Började ju min dag med att välta 3 vagnar med öl. 3 vagnar innehåller 18 flak och varje flak 24 burkar så ni kan ju tänka er hur det blev. Som tur va gick inte så många sönder men självklart så skulle burkarna närmast mig göra det så jag fick en liten öl-dusch. Mycket mysigt! Eller inte.

Annars har det gått bra och nu har jag lunch fram till 1. Gick hem och fixade en sallad med varmrökt lax och cremefraiche, så gott! Ska fixa lite i köket så det ser trevligt ut när Jill kommer hem sen :) Skönt att ha någon som bor här för då skärper jag till mig och håller ordning haha.

Nu ska jag gå ett ärende på stan och sen tillbaka till jobbet.

Hörs ikväll!

Inga kommentarer: