Leta i den här bloggen

fredag 8 juli 2011

Fick ett ryck...

Idag har jag varit ledig och det har varit sååå skönt. Har ägnat dagen åt att tvätta, bli bjuden på fika av min snälla mamma (som köpte jordgubbar åt mig också), secondhandshoppa en kudde, en väska och ett par byxor som min kreativa syster ska göra shorts av. Dessutom investerade jag i lösnaglar och.... Blekning!

Har äntligen vågat göra nåt åt mitt tråkiga hår med hjälp av systeryster. Och det blev faktiskt bra, även om jag var totalt livrädd. Har ju sagt att jag aldrig mer ska färga hemma men men, så blev det ändå. Här ser ni resultatet, i dåligt badrumsljus i och för sig så ni får en bättre imorn:







Och här är naglarna som jag faktiskt tycker blev jättebra trots att det är fake. Hoppas att de sitter över helgen iaf.


Nu ska jag gosa lite med min darling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! :)

Kaos-Lina sa...

Tack så mycket :)