Leta i den här bloggen

lördag 23 juli 2011

Fin kväll

Sorry för urdålig bloggning på sista tiden men jag har helt enkelt inte haft något att dela med mig av. Men ikväll har jag haft den mysigaste kvällen på länge. Har hängt med min extrafamilj (Cajsas), sett "En Shopaholics bekännelser" med Cajsa (kände igen mig oroväckande mycket haha) och sen blev vi även utbjudna på middag av hennes föräldrar. Och eftersom jag är den snyltande individ jag är tackar jag och tar emot :) Så skönt att umgås med nån som har känt mig så länge att jag inte behöver anstränga mig på nåt sätt. Maten, fläskfilé med pommes, bearnaise, räkor och sallad, var supergod och även om vädret inte var det bästa så hade vi det jätteroligt.

Nu sitter jag och gör lite planer för tisdagen när jag både är ledig och får lön. Detta fantastiska sammanträffande måste ju firas på nåt sätt, och jag tänker självklart SHOPPING! Inte i stor utsträckning men bara att komma iväg och se nåt annat än Viken känner jag är väldigt välbehövligt. Får fan klaustrofobi här.

Nu ska jag fatta det svåra beslutet om jag ska behålla kläder och smink på och vänta på att sambo och pojkvän hör av sig och vill ha med mig ut eller om jag helt enkelt ska byta om till pyjamas och spendera kvällen med den andra mannen i mitt liv, Harry Potter. Svårt val men det lutar åt det sistnämnda. Känner inte att krogen lockar så mycket just ikväll. Jag börjar bli gammal hahaha.

Pussar

Inga kommentarer: