Leta i den här bloggen

tisdag 3 september 2013

Dagen idag

Idag har det varit en dag med mycket blandade känslor. Början var riktigt kass och inget flöt på som det skulle, varken hemma eller på jobbet. Inte blev det bättre av att jag hade någon form av PMS och tyckte att allt i hela världen gick emot mig. Hela kroppen kändes trött och seg och det var inte långt till tårar vissa stunder. Kände mig så trött! Trots en natts bra sömn. Förstår inte min kropp ibland.

Men men, efter en dag av total bitterhet på allt i hela världen inklusive mig själv, släppte det mesta med ett yogapass som en av mina kollegor höll i. Härligt! har saknat yogan massor sen jag flyttade från Växjö för en miljon år sedan. Så nu är tanken att vi ska köra en gång i veckan. Ser verkligen fram emot det.

Nu väntar jag på Malin som är ute och fodrar hästarna, vi ska ta en kort kvällspromenad. Sedan är det dags att sova, behöver min skönhetssömn haha. 

Hoppas er tisdag har varit bra!


Inga kommentarer: