Leta i den här bloggen

måndag 9 september 2013

Måndag

Hola!

Blus från Åhlens, älskar den!

 Vad gör ni denna måndag? Jag har varit ledig så jag har bara slappat omkring hemma och städat lite, läst i min bok, kollat på tv och ringt tråkiga samtal. Lite komiskt att jag ringde sammanlagt 7 samtal till 5 olika företag/myndigheter och endast två personer lyckades att bemöta mig både trevligt OCH kompetent. En till var visserligen kompetent men hade en attityd som inte var ok någonstans. De övriga två tänker jag inte ens nämna.

 Med tanke på att det ingår i mitt jobb att vara både trevligare än trevligast och att veta/kunna ta reda på att ifrån om ett vin innehåller sulfiter till om det levereras i en bastkorg så tycker jag att det är märkligt att inte andra företag strävar efter att vara i alla fall en aning kundorienterade. Jaja, fick ju som jag ville till slut ändå.

Avslutade dagen med att åka ut till Gillie och ta ut henne på en härlig uteritt i skogen. Så himla härligt ridväder och skönt att slippa stressa. Stannade kvar lite extra och kliade min "ponny" på rumpan, då blir man populär kan jag lova!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan tror jag att jag ska leta upp någon bra film på Swefilmer.com. Superbra sida om man vill streama filmer och serier.

Hoppas att ni har haft en bra måndag!

Inga kommentarer: