Leta i den här bloggen

torsdag 29 augusti 2013

Lyxliv

Idag kände jag att jag var i stort behov av lite lyx och glamour. Mitt liv består ju annars av att vara på jobbet där man är skitig och svettig nästan jämt, hemma är de alltid något djur som har grisat ner och ute hos hästarna är man ju inte särskilt glammig. Sedan är det ju det här med att slappna av och släppa alla bekymmer som jag ska bli bättre på.

Så idag när jag var ledig hade jag bestämt mig för att ha en Lina-Dag. Med bara trevliga aktiviteter och bara sådant som får mig att må bra. Därför bokade jag in en helkroppsmassage och en ansiktsbehandling på Spa't. Nästan två timmar av lugn, avslappning och total harmoni. Jag är supernöjd!

Innan åt jag lunch med mamma och Anna och efteråt åkte jag hem till Cajsa och drack kaffe. Har även handlat mat och ridit ikväll.

Känns som en dag á la lyxfru från solsidan. Skulle kunna vänja mig vid den tillvaron. Om jag var tvungen alltså ;)

Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller med jobb 10.50- 18.45 och tvättstuga. Men nu har jag ju laddat med energi så det ska nog gå bra!

Inga kommentarer: