Leta i den här bloggen

tisdag 10 september 2013

När det inte blir som man tänkt sig

Hej! Nu skulle jag egentligen varit på ett härligt yogapass och efter det skulle jag gått hem till Lina och haft en mysig sleepover med film och massa godis. Men tror ni att min kropp gick med på det? Nej! Är så jävla trött på att alltid ha ont någonstans, just nu är det magen som gör ont på samma sätt som när jag blev inlagd. Nu gör det tack och lov inte lika ont som den gången men jag tyckte att det var bäst att åka hem och lägga mig i soffan istället. Så jävla tråkigt!!!!

Jag blir så himla bitter på att jag alltid känner av något, antingen är det förkylning, huvudvärk, sömnbrist eller magont. Inga kommentarer om att jag borde kolla upp vad jag lider av tack, jag har redan gjort det 100 gånger och de hittar inget. Stressmage är den senaste gissningen och det låter väl i och för sig rimligt.

Nej, nu ska jag sluta gnälla över min skitkropp och gå och göra en kopp te. Sen ska jag ta med mig datorn in i sovalkoven (för resten av lägenheten ser ut som ett knarkarhem och jag orkar fan inte städa igen) och kolla på Breaking Dawn och tycka synd om mig själv. Imorgon är jag ledig, tur det.

Inga kommentarer: