Leta i den här bloggen

onsdag 9 december 2009

Tidsfördriv

Jag mår fortfarande skit, halsen värker, huvudet också och jag snorar som en snorunge. Höjdpunkterna är när jag får ta en värktablett så nu fördriver jag tiden till nästa.

Senaste köpet:Om man bortser från mat så var det en svart spetstunika.

Senaste förälskelse: Panodil... Haha, nä jag skoja bara min Daniel såklart.

Senast förbannad på: Syrran tror jag

Senaste sms:set var ifrån: Matilda P

Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?: Bäst är den nog nu, sämst var nog högstadiet, då hade jag nog ingen stil alls haha

I väskan har jag: hur mycket som helst, minst 3 läppglans, handkräm, anti-bakteriespray, halstabletter, nässpray, plånbok, smink, pennor och värktabletter.

Det absolut fulaste som finns: Strumpor i sandaler till korta shorts. Borde förbjudas. Foppatofflor är ingen hit heller.

Har du några känslor? Klart jag har

Mest överanvända ord: absolut!

Vem är bäst på hela planeten? Jag såklart ;)

Hur smart är du på en valfri skala? alldeles lagom smart

Till frukost äter jag: Oftast yoghurt med solrosfrön

Här lunchar jag: Hemma för det mesta

Hit går jag efter jobbet: Har inget jobb tyvärr

En onsdagskväll går jag: Ut på promenad, så rolig är jag haha

På torsdagen vaknar jag: Runt 9 oftast

Har du någonsin?

Googlat dig själv: Japp, hittade inget om mig själv...

Sökt efter ditt namn på Flashback: nepp

Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: Japp, många gånger. En gång genom att slicka på en killes stämpel och sen trycka min had emot den. Ganska äckligt.

Ljugit om din ålder: Haha, jaa då.

Druckit slattar:
Ja det har hänt. Jag är Lina, jag är äcklig, vad ska jag säga?

//Lina

Inga kommentarer: