Leta i den här bloggen

måndag 21 december 2009

Hej!

Onormalt länge sen jag bloggade nu, vet knappt hur man gör. Jag har varit hemma hos mor och varit sjuk ytterliggare en vecka. Förra måndagen gick jag till vårdcentralen och där konstaterades att jag hade en sänka som låg på 150 (den ska ligga på 8) och en infektion i bihålor och lungor. Inte konstigt att jag knappt kunde andas. Så nu har jag ätit penicillin och druckit hostmedicin med morfin som måste va den bästa hostmedicinen ever, fråga efter Cocillana om ni blir sjuka nån gång, den är oerhört effektiv. Tyvärr får man inte kombinera den med alkohol men det känner man kanske inte för att göra när man har 39 i feber.

Hur som helst är jag näääästan frisk, har fortfarande problem med svullna halsmandlar, hosta och huvudvärk men inte värre än att jag kan fungera som en halvnormal människa. Tyvärr har det inte blivit mycket av den här juridik-kursen men det orkar jag inte gå in på för det finns inget jag kan göra åt det. Det blir som det blir.

Nu ska jag packa ihop lite grejer och imorn åker jag tillbaka hem för att fira jul och nyår.

Ha det bra!

//Lina

2 kommentarer:

Leeeenny sa...

Coooolt! Tog dom sänka?? Shit, trodde inte dom höll på med sånt längre :D :D

Krya på dig! Får du inte otäcka mardrömmar av cocillana etyfin?? Hoppas inte.

Vi får se till o ses i jul (om du inte smittar längre;)

Kos

Kaos-Lina sa...

Japp, sånt görs fortfarande i lilla V-vik :D. Nej inga mardrömmar än så länge, fast ganska mycket wierda drömmar haha.

Ja det måste vi göra, va ju aslänge sen sist.

KoS