Leta i den här bloggen

torsdag 23 oktober 2008

TV

Idag va det dags för inspelning för Öppna kanalen. meningen va att det skulle bli ett debatt om feminism och jämställdhet men det blev mer ett diskussions program eftersom va va så överens. Eller, överens och överens, de andra höll på att sätta i halsen när jag sa att Carolina Gynning va min feministiska förebild. Men fuck them, det är ju så jag tycker och jag kände att jag behövde liva upp diskussionen och va lite kontroversiell hehe. Typiskt mej, kan inte ens låta bli att provocera dem på min egen sida :P

Men kul som fan va det iallafall, ska bli spännande att se programmet nästa torsdag :D Särskilt när jag råkar säga Knulla. Om de tar med det vill säga...

Nu är det städning på schemat samt att försöka bota min förbannade förkylning med vodka...

Imorn bär det av till Viken igen Tjohoooo!!!!!!

Looooove You!

//Lina

Inga kommentarer: