Leta i den här bloggen

tisdag 21 oktober 2008

Blää

Förbannade Teliajävlar vill ha 3000 spänn i depositionsavgift för att låsa upp mitt abonnemang. Hatar dem. Så nu vet ni det, om jag inte hör av mej är det för att jag inte kan inte för att jag inte vill. För det vill jag. Om jag fick välja skulle jag ständigt ha nån av er kära vänner i telefonen. Nu funkar ju inte det riktigt, då skulle både ni och jag ha telefonräkningar lika stora som statsskulden. Men jag saknar er ska ni veta.

Ikväll orkar jag inte riktigt med världen. Lovade halvt om halvt att följa med ut ikväll, va nån grej på Stallarna som klassen skulle till. Men jag skiter i det. Sitter hemma och har spa-kväll istället. Det blir väl fler tillfällen och helt ärligt är jag inte det roligaste sällskapet just nu. Motivationen ligger på atlantens botten. Om nån gillar djuphavsdykning, let me know.

Vad ska man göra? Förtränga och glömma har ju blivit min standardlösning så det är väl lika bra att fortsätta så. jag tror ju inte direkt på att gräva ner sig i sina problem och analysera. Inte för att jag har några större problem egentligen, känns bara så konstigt allting. För ett år sen hade jag kunnat offra en hand för att va där jag är idag ändå är jag inte nöjd. Kanske aldrig blir det. Hur ska man bli nöjd omman inte vet vad man vill ha.

Nej nu får det va nog med gnäll, ska försöka få lite ordning på rummet här och sen blir det sen middag till Desperate Housewives eller kanske House. En sak är säker, det blir inte fest med grannarna ikväll, orkar inte med ännu en kväll på repeat.

Over and out.

Pussar i massor

2 kommentarer:

mimmi sa...

statsskulden är inte så stor längre.. jag tror till och med att allt lyckades försvinna under högkonjunkturen nu. Däremot så kan jag gladeligen meddela att anledningen till att vi utvecklas och går framåt är för att vi aldrig är nöjda. Vi gnäller och klagar hela tiden... alla gör det mer eller mindre. Så det så. Och det är det som kommer göra dig till en grym journalist eller informatör på tv sen!!
Puss på dig

Kaos-Lina sa...

hehe, tack du gumman... ska fortsätta gnälla lite då ;)