Leta i den här bloggen

lördag 29 augusti 2015

Tillbaka i matchen

Är precis hemkommen från mitt första pass på Gränsö efter sjukskrivningen. Måste säga att det gick riktigt bra, även om det kändes lite ovant. Började ju på Bolaget också i veckan. Stressigt men det gick ändå hyfsat.

Dock hade jag sjukt svårt att sova inatt. Somnade inte ordentligt förrän kl 5 och när väckarklockan ringde vid 6.15 hade jag så fruktansvärt ont i huvudet så det blev inget lördagsjobb på Bolaget för min del. Tråkigt men hälsan får gå först. Efter att ha somnat om och fått sova till 10.45 kändes det bättre.

Imorgon är jag ledig och ska bara ta det lugnt, äta lunch med min pappa och på kvällen har R bjudit in folk till grillning. Det blir trevligt.

Nu ska jag återgå till att dricka vin och kolla på Walking Dead med min älskling. Ville bara titta in och tala om att jag lever även om jag är supertrött nu.

Hoppas att ni har en bra helg!

Inga kommentarer: