Leta i den här bloggen

lördag 22 augusti 2015

Bättre


Ok, dagen igår blev faktiskt lite bättre. Hur kan den bli annat när världens finaste kille dök upp med en 10-månaderspresent. Jag blev så himla glad. Har velat ha exakt detta armband jättelänge.




När R hade gått tillbaka till jobbet lagade jag lunch bestående av vegetarisk schnitzel, sockerärtor, morot och en smaksatt créme fraiche. Supergott och enkelt.






Efter lunchen var det dags för smink och kläder. Jag hade en tid på vårdcentralen och sen skulle jag följa med Anders och välja skor till bröllopet han ska på i helgen.  Det gick bra på VC och Anders hittade ett par skor. Jag med men jag ska sluta impulsshoppa så de fick stå kvar på sin hylla. Ett tag till i alla fall.



På kvällen kom Cajsa och Linnea hit och hade myskväll. Så himla kul att vi alla hade tid att ses samtidigt. Det var väldigt välbehövligt med en tjejkväll kände jag.

Inga kommentarer: