Leta i den här bloggen

fredag 10 januari 2014

Långhelg

Hello! Idag börjar min långhelg, är ledig fram till 13.00 på måndag. Så skönt! Jag är ju inte riktigt frisk än (skämt på det någon?) så jag ska bara ta det lugnt och hoppas att min hals blir bättre. Jag har seriöst mått lite halvdåligt sedan annandag jul. Inte ok!

Det enda jag ska göra idag är att åka ut till Gillie och ta ut henne på en lugn ridtur. Det kan jag ju knappast bli sämre av. Sedan var tanken att jag skulle hem till Becca ikväll och dricka lite vin och eventuellt gå ut men jag får se hur halsen känns efter ridturen. Så himla trött på att få ställa in saker på grund av den här förkylningen.

Träning har det ju inte blivit särskilt mycket denna vecka men jag får ta igen det senare, nu vill jaga bara bli ordentligt frisk!

Inga kommentarer: