Leta i den här bloggen

tisdag 14 januari 2014

Hej, jag kommer inte på någon rubrik!



Totalt hjärnsläpp på rubriken ikväll haha. Jag skyller på att min hjärna gått på högvarv idag på jobbet. Det var en lugn dag men jag hade ca en miljon papper, rapporter och sammanställningar jag skulle läsa, gå igenom och planera efter. Sen var det väldigt mycket info från morgonmötet som jag missade eftersom jag började 11.50. Men nu har jag koll på läget och så fick jag en jätterolig uppgift av min chef. Jag ska hålla i ett lärpaket för mina kollegor (typ en föreläsning kombinerad med vinprovning) om en viss typ av vitt vin och det ser jag verkligen fram emot. Jag älskar provningar!

Förövrigt så har jag en sån där dag när livet känns så himla bra. Jag har massor av utmaningar på jobbet som känns roliga, jag har planerat några små inrikes resor i vår (Göteborg + Stockholm) som jag verkligen ser fram emot och jag börjar styra upp mitt liv igen. Nu ska jag ut och gå en powerwalk med Malin och efter det väntar en kopp te och ett avsnitt Paradise Hotel. En riktigt bra vardagskväll!

Inga kommentarer: