Leta i den här bloggen

torsdag 6 juni 2013

Sommarenkäten

Snodde Quetzalas sommarenkät!
1. Finns det någon downside med sommaren
Ja, alla blir så jävla bruna och snygga och ledigt avslappnade. Själv ser man ut som nåt jag vet inte vad. Likblek och småtjock och jäkligt obekväm på beachen. Alla kryp som kommer fram är ju rent ut sagt avskyvärda.
2. Var tillbringar du den här sommaren?
I Västervik. Dock inte fastkedjad vid något jobb hela sommaren utan har semester i tre hela veckor. Fantastiskt! 
3. Vilken låt kommer bli din sommarlåt 2013?
Timbuk sa med RMK & Toppen
4. Vad dricker du helst under sommaren?
Eh, rose? Gillar mousserande vin väldigt mycket också. På dagtid är vatten oslagbart.
5. Vilket är det fulaste sommarplagget?
Plagg och plagg, foppatofflor är det fulaste fenomenet på jorden. 
6. Vad kommer du mest använda för kläder?
Jeansshorts i olika varianter och enkla linnen. På kvällarna åker alla mina lite för korta kjolar och klänningar fram. Vitt och ljusa färger känns rätt.
7. Hur raggar man bäst i stan om man är singel och är uttråkad som FAN?
Haha, jag är så otroligt fel person att svara på den frågan. Gör inte nåt som jag skulle gjort så borde du vara på den säkra sidan. Var inte helt efterbliven och haka inte upp dig på någon som inte vill ha dig. Var normal, trevlig och lagom och ragga på normala, trevliga och lagoma män. Och tala sen gärna om vart du hittar dem.
8. Hur blir du sommarsnygg efter vintermörkret och vårdepressionen?
Det blir jag liksom inte. Men jag gör det bästa av det jag har och öser på brun utan sol.
9. Berätta om den bästa sommaren i ditt liv?
Det finns många, den sommaren när vi va i spanien med spanskaklassen och vi lärde känna Cajsa, det var en upplevelse för livet. 2008 när jag blev kär i någon som faktiskt var kär i mig också. Skulle ju flytta till Växjö också och bli ordentlig och börja plugga och bli en ny människa. Gick sådär ärligt talat.
10. Och den värsta….
Förra sommaren sög rätt mycket, iaf slutet. Sommaren innan det var inte heller klockren. Har ju alltid jobbat så extremt mycket på somrarna så jag har haft svårt att hinna med nåt annat.

Inga kommentarer: