Leta i den här bloggen

torsdag 6 juni 2013

Allvarlig talat!

Alltså den här dagen! Inget blir som det ska! Hade hur mycket som helst som jag borde gjort och dessutom är det strålande solsken vilket innebär att jag borde varit ute och njutit av det. Ute har jag ju varit men njutit, det har jag INTE.

Är svinbakis eftersom jag uppenbarligen helt saknar impulskontroll. Skulle ut och dricka ett glas rosé med Malin och givetvis stannade det inte där. Nej ett glas blev tre och sen ett par fisherman på det. Är ett hopplöst fall tror jag.

Är så trött på mig själv! Kul det vore om jag nån gång kunde bete mig lite normalt på krogen. Jag är ju faktiskt en hyfsat normal och sansad människa egentligen men ibland tappar jag det ju helt. Gud vet vad jag sagt och gjort för dumheter. Det jag minns är illa nog. Typ tomt konto och allt är bara jobbigt.

Är eventuellt en stalker också. Bra!

Det är fel på mig!

Inga kommentarer: