Leta i den här bloggen

torsdag 29 september 2011

Day off!



Idag var jag ledig och gissa om det var skönt att ta en sovmorgon? Låg kvar och läste Harry Potter till kl 10, åt frukost och duschade i lugn och ro. Vid 12 mötte jag upp mamma för lunch på Tant Grön. Vi åt supergoda räkmackor och sedan blev det en kaffe med cheesecake till efterrätt. Vi gick en sväng på stan och jag köpte lite nödvändigheter till badrummet, te och en ny peeling. Ska antagligen ner på stan en sväng igen ikväll eftersom det är tjejkväll med längre öppettider och massa bra erbjudanden. Ska försöka hitta en ny parfym tänkte jag.

Har varit duktig och städat lägenheten också så nu har jag ett fint och fräscht hem igen. Bara en matta, gardiner och lite småsaker kvar sen är jag rätt nöjd med min lilla lägenhet. Ska i och för sig försöka få hyresvärden att gå med på en omtapetsering av hallen för den är fan inte snygg just nu. Två röda och två vita väggar, hur tänkte de där?

Näe, nu ska jag få i mig nån slags mat, funderar på köttbullar, och sen ner till stan. Efter det blir det gymmet för veckans andra pass, har haft lite träningsvärk i lår och mage sen sist och ikväll ska det köras ännu hårdare. Har 3,5 kg kvar till min målvikt som ska uppnås till min födelsedag den 3/11. Sen lovar jag att vara nöjd :)

Inga kommentarer: