Leta i den här bloggen

onsdag 28 september 2011

10 saker man kan tänka på en onsdagkväll...

1. Att soffan är jävligt bekväm. Lite för bekväm eftersom jag verkligen inte vill resa mig upp.

2.Att jag saknar min diskmaskin nästan lika mycket som min pojkvän just nu...

3. Att jag vill gå i gymnasiet igen, fan va bra man hade det.

4. Fast min tillvaro är rätt bra ändå.

5. Att jag skulle vilja vara en sån där person som "äter vad jag vill, jämt och bryr mig inte om ett kilo hit eller dit" istället för "Oh no, gick upp 2,5 kg på semestern och nu blir det knäckebröd fram till jul. Förutom en sista kaka..."

6. Att min bränna redan börjat blekna och imorn blir det solariet efter träningen.

7. Att jag SKA lägga upp semesterbilder men det tar ju såå lång tid. Men imornkväll, jag lovar.

8. Att jag borde städa min garderob som ser ut som Jerusalems förstörelse.

9. Att jag inte har en aning om hur Jerusalems förstörelse såg ut.

10. Att jag är sjuuuukt sugen på pepparkakor. Det händer typ aldrig.


Spännande va?

Inga kommentarer: