Leta i den här bloggen

torsdag 1 oktober 2015

Tre saker

Ni som följt med i bloggen ett tag vet att jag älskar listor. Så här kommer ännu en!

3 saker jag ser fram emot→ Lördag, då är jag ledig och det ska bli så skönt.
→ Ettårsdagen med min älskling. Bara 20 dagar kvar.
→ Att bli lycklig, rik och framgångsrik. Bara en tidsfråga, haha.
3 saker jag fasar för
→ Att jag ska bli sjuk. Efter att ha varit sjuk så mycket och länge så har jag lite lätt fobi för att bli sjuk igen.
→ Vintern. Behöver jag säga mer?
→ Min första körlektion. Livrädd.
3 saker jag gillar
→ Robert, obviously
→ Plockgodis. Äter det mist två gånger i veckan.
→ Hemnet. Det första jag kollar varje morgon efter Instagram. 
3 saker jag vill
→ Bli av med min magkatarr. Den kommer och går precis som den vill just nu. Inte OK.
→ Hitta rutiner i min vardag.
→ Börja rida igen.
3 saker jag inte gillar
→ När kunder säger "Nej jag vill inte ha kvitto" och precis när jag slängt det ändrar sig. Vet inte varför men det gör mig fruktansvärt irriterad.
→ Fördomar.
→ Onödiga ljud. Förra helgen åkte jag bil med min Pappa och var lite lätt bakis och trött. På radion spelades "Moderna låtar tolkade med mobiltelefoner" Alltså låtar gjorda av ringsignaler. Gamla ringsignaler, från Nokia. Om jag säger såhär, finns det ett helvete är det exakt så det låter.
3 saker jag borde
→ Rensa mitt förråd. Jag har på allvar mer saker där än i hela övriga lägenheten. Vissa saker är inte ens mina utan förr-förra lägenhetsinnehavarens.
→ Stressa mindre.
→ Lära mig säga nej.
3 saker jag kan
→ Laga god mat.
→ Prata, mycket och länge.
→ Lösa problem.
3 saker jag inte kan
→ Vara tyst när jag tycker något är fel
→ Åka skidor
→ Räkna. Är såå dålig.
3 saker jag har på hjärnan
→ Min framtid. Fantiserar väldigt mycket om den.
→ Jobb.
→ Låten Reality av Lost Frequencies.
3 saker jag pratar om ofta
→ Inredning
→ Framtiden
→ Mitt knäppa förflutna. Finns mååånga stories där.
3 materiella saker jag önskar mig
→ En resa, gärna till Toscana eller Paris.
→ Vasen "Äng" från Klong. Har velat ha den i mer än ett år.
→ Ett halsband som matchar mitt armband från Edblads.
3 saker jag blir lugn av
→ Massage. Jag älskar massage.
→ Ett välstädat hem.
→ Att vara hemma hos Cajsa. Är aldrig stressad där.
3 saker jag blir stressad av
→ När jag glömt av saker jag skulle ha gjort.
→ Ett stökigt hem.
→ När mitt schema ändras eller saker inte blir som planerat.
3 saker jag ska göra i helgen
→ Jobba.
→ Gå på lanseringsevent för ett projekt R jobbat med.
→ Ta lååång sovmorgon på lördagen.
3 saker jag gjort den senaste veckan
→ Övningskört
→ Varit hos frisören.
→ Jobbat

2 kommentarer:

Lovisa sa...

rolig lista :) kanske måste sno den :)

Kaos-Lina sa...

Kul att du gillar den :)