Leta i den här bloggen

fredag 16 oktober 2015

Fredagsmys?

Undrar hur många i Sverige som har ätit tacos och kollat på Idol ikväll. Jag gissar på att det lätt är 5 miljoner. För sånt har jag koll på (eller inte). Men det känns som att varenda människa har just det fredagsupplägget.

Men inte jag. Jag har jobbat kväll på Gränsö så jag kom nyss hem och åt två mackor framför ett avsnitt Modern Family. Det var mitt fredagsmys det. Men jag hade en bra kväll på jobbet så jag ska inte klaga.

Imorgon har jag ett långpass på jobbet 12-22.30. Men det kommer säkert att gå bra. Söndag blir lugnare och mån-tis är jag som tur är helt ledig. Det behövs efter 6 arbetsdagar kan jag lova. Men det blir förhoppningsvis inga fler sådana veckor framöver.

Nästa helg hoppas jag att det blir lite mer mys. Då firar nämligen jag och älskling 1 år tillsammans. Längtar!

Inga kommentarer: