Leta i den här bloggen

onsdag 21 augusti 2013

60 frågor!

1. När gick du upp i morse? – kl 9
2. Vem ringde du senast? – Min mamma.
3. Vad har du i dina fickor? -Har inga fickor på mina leggings.
4. Vad köpte du senast? – Present till min pappa, ett presentkort på Dressmann.
5. Vad får dig att bli riktigt arg? – Inskränkta och dömande människor.
6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – Fulladdad mobil, båt och en bok.
7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – Kväll! Jag tycker att det är tortyr att gå upp tidigt.
8. Senaste filmen du såg på bio? – Kommer inte ens ihåg när jag var på bio senast, det är jättelänge sen. Men går aldrig på bio på sommaren nästan.
9. Vad uppskattar du hos en vän? – Mycket! Framförallt uppskattar jag att mina vänner alltid finns där för mig. Man behöver inte ses jämt utan håller kontakten ändå och har trevligt när vi väl ses. Jag uppskattar att jag har kvar mina två närmaste vänner från min uppväxt. Det betyder massor.

10. Har du någon gång badat naken utomhus? –ja när jag va liten.

11. Vad äter du helst? – Ost i alla former. Älskar mozzarella, getost, brie och gräddost.

12. Är du driven som person? – Ja, även om man inte kan tro det

13. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? – Nope.

14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? – Fick min favoritmat hos min extrafamilj i helgen, det var uppskattat.

15. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – På nattduksbordet.

16. Är du materialist? – Ja verkligen. Det är inte viktigast men mycket viktigt.

17. Har du några djur? –  Yes, två katter och just nu 4 kattungar. Men ungarna flyttar om nån vecka.

18. Är du blyg? – Nja, om jag träffar många nya människor samtidigt.

19. När flög du senast? – Två år sedan

20. Har du något tatuering? – Nej

21. Har du varit med om en bilolycka? – Ingen allvarlig

22. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? – Nja, något säkertt

23. Vilken är den roligaste träningsformen? -Rida.

24. Bästa egenskapen hos en partner? – Omtänksam.

25. Sämsta egenskapen hos en partner? – Egoistisk.

26. Var växte du upp? – Grantorpet i Västervik

27. Har du någon gång ringt polisen? -Ja flera gånger. Prova att jobba i bar.

28. Vilka är dina största svagheter? – Att jag har dålig karaktär och är för dålig på att säga nej.

29. Har du, eller har haft någon barnsjukdom? – Vattkoppor.

30. Vilka är dina bästa egenskaper? – Att jag är rolig, ställer upp på det mesta och att jag inte undviker jobbiga situationer utan tar tag i dem. Är rätt bra på krissituationer haha.

31. Vad har du in din väska? –HAHA, det vill ni inte veta.

32. Vad shoppar du helst? – Skönhetsprodukter och inredning.

33. Favoritklädesplagg? – Älskar korta snygga klänningar.

34. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – En tight svart klänning med spets i ärmarna och ryggen. Den känner jag mig alltid snygg i.

35. Vilken är din favoritparfym? – Oh Lola och Dot, båda från Marc jacobs

36. String, boxer eller vanliga trosor? – Vanliga.

37. Vad sover du i? – Ett linne eller t-shirt

38. Går du på någon diet? – Nej, men jag tänker på att inte äta för mycket socker och kolhydrater till vardags.

39. Nämn tre maträtter du äter ofta? – Sallader i olika former, sushi och kyckling med grönsaker.

40. Vad dricker du till vardags? – Vatten och ibland cola light

41. Om du dricker alkohol, vad dricker du helst? – Vin eller roliga drinkar

42. Lugn hemmakväll eller party all night long? -- Båda vid olika tillfälle

43. Tycker du om att fika? – Absolut!

44. Vilka tidningar brukar du läsa? – Inredningstidningar, Plaza Kvinna och Solo


45. Favoritprogram på TV? – Pretty Little Liars

46. Lyssnar du på radio? – På jobbet och i bilar om folk har den på.

47. Hur skulle du beskriva ditt drömhem? – Ljust, fräscht, mycket vitt och en blandning av nytt och gammalt. Ska helst vara ett stort hus med tillhörande stall en liten bit (10 min) från staden. INGA GRANNAR!!!

48. Pedant eller slarver? – Båda. Är egentligen pedant och vill ha det superfint men hinner och orkar inte hålla det så.

49. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?- Ja, kaffe med mjölk.

50. Tråkigaste hushållssysslan? – Diska för hand. Vill aldrig göra det mer!

51. Brukar du ta sovmorgon? – När jag har möjlighet.

52. Leva nu, längta eller minnas? Leva nu känns ju som det självklara, men man gör väl allt samtidigt eller?

53. Något du aldrig skulle klä dig i? – Heltäckande ljusgrått underställ utan bh under. JA, det finns folk som klär sig så, jag lovar.

54. Har du färgat hår nu? – Ja det är slingat.

55. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Rider, promenerar eller shoppar.

56. Drömresemål? – Åh jag har sååå många. Paris, hela USA, valfri paradisö och spanien är en favorit som jag vill se mer av.

57. Värsta resmålet? – Böda Camping?

58. Vad är det finaste du gjort för någon? – Ingen aning. Det får andra avgöra.

59. Vad tråkar ut dig? – När folk berättar sviiiinlånga historier om något jag inte har en aning om och man förväntas lyssna, eller att åka buss.

60. Beskriv en perfekt vardag för dig? – Att få sova ut, vakna till ett nystädat hem med god frukost i kylen. Pengar på kontot. Fint väder och något roligt inplanerat. Inga missanpassade individer som kommer i min väg. Ge mig en sådan dag och jag ska vara evigt tacksam!

Inga kommentarer: