Leta i den här bloggen

måndag 26 september 2011

My day!

Jag ska självklart berätta mer om resan, flytten och allt annat så fort jag får tid och ork. Ikväll har jag inget av det eftersom jag har jobbat kväll och måste duscha innan jag går och lägger mig. Hatar att gå och lägga mig med blött hår! Hur som helst, denna dag började med en tur ner till stan. Mötte upp pappa på banken för att vi skulle fixa lite grejer och helt plötsligt kläcker han ur sig att "ska vi ta oss upp till elgiganten och köpa en dator till dig då?". Trodde att det var ett skämt men inte då, så nu sitter jag här med en sprillans ny samsung som jag verkligen älskar! Tack tack pappa! Jag betalar tillbaka när jag blir rik ;). Fortsatte med en tur till ÖB där jag hittade två tavlor som passade perfekt på min vägg, lite nödvändigheter och lite mat till Lily. Sen blev det en snabb-handling på Willys för att få hem det nödvändigaste. Sen som sagt jobb mellan 15-20.30. Nu har jag precis sett klart Hollywoodfruar (vad är Gunillas jävla problem?) och ätit köttbullar, gräddsås och grönsaker. Mums! En bra dag helt enkelt! Imorn blir det jobb 7.50-13.15 och sen tänkte jag gå en sväng på stan och uppdatera höstgarderoben lite. Träning står på schemat också efter en semester som var allt annat än nyttig hahaha. Men härligt var det :) Puss och godnatt

Inga kommentarer: