Leta i den här bloggen

fredag 30 september 2011

Fredagkväll

Efter en lång men rolig dag på jobbet mötte jag upp min älskling på Campino, köpte pizza och åkte hem till Lily som blev överlycklig när både matte och husse dök upp. Nu har vi myskväll vilket innebär att älsklingen sover i soffan, jag läser bloggar och Lily tuggar på sin garnråtta. Helt ok faktiskt. Imorn blev det att hoppa in på jobbet ett par timmar och sen ska vi äta lunch hos pappa. Kvällen är än så länge oplanerad, jag är sugen på bio så ska kolla upp vad som går och se om jag hittar nåt kul. Sen ska jag tänka över ett erbjudande som jag fick för några dagar sen som verkar jättekul men det krävs lite tid och pengar så jag ska fundera över helgen och se vad jag kommer fram till. Det vore så kul om det gick att genomföra för det är något jag velat göra jättelänge. Irriterande hemlighetsfullt eller hur. Men så kan det va ibland ;)

CIao

Inga kommentarer: