Leta i den här bloggen

lördag 19 oktober 2013

Trött.se



Skulle man kunna döpa om den här bloggen till om man ville. Önskar att jag såg ut som på bilden ovan ikväll och var på väg ut på nåt kul. Istället sitter jag hemma i myskläder och äter godis framför Idol (streamar) trött som en gnu.

Idag har jag jobbat 7.30 - 14.30, ätit lunch med pappa och Anna, handlat, försökt laga cykel (gav upp och lät pappa göra det) och gått en runda runt Maren (6 km) med Malin och Melanie. Börjar känna mig lite förkyld också så en lugn hemmakväll är nog vad jag behöver.

Usch, är på pisshumör också så jag ska nog hålla mig ifrån folk ikväll. Vill ju inte sprida dålig stämning. Ibland har man ju sånna dagar, eller i det här fallet, kvällar. Det finns en del som kan irritera mig till förbannelse.

Hur som helst ser jag fram emot morgondagen när jag i stort sett inte har något planerat. Jag ska rida och gå en promenad med Malin, that's it. Jag håller annars alltid på och far runt och gör 100 saker så fort jag är ledig men nu är det dags för en slapp dag hemma. Utan dåligt samvete! Man får slappa!

Nu ska jag återgå till Idol efter att ha hämtat tvätten som min kära syster/sambo har lämnat åt mig. Kanske eventuellt ska duscha också, bara för att lyxa till det lite. Hihi.

Ha en härlig lördagskväll!

Inga kommentarer: