Leta i den här bloggen

tisdag 22 oktober 2013

En helt vanlig tisdagkväll i oktober.

Hej! Hoppas att ni haft en bra Tisdag för det har jag. Lugn och bra dag på jobbet så jag får vara nöjd. Nu har jag precis ätit middag med Anna och ska ge mig ut på en kvällspowerwalk. Yogan blev tyvärr inställd idag, hoppas att vi ska köra nästa vecka.

Annars är det mycket jobb den här veckan vilket är bra, jag ska ju enligt mitt kontrakt bara jobba 24 timmar i veckan just nu men den här veckan skrapar jag ihop hela 43 timmar. Toppen! Nästa vecka blir det också fullt upp och veckan efter det åker jag först till Stockholm på kurs och sedan blir det inventering så jag kommer nästan att bo på jobbet haha. Blir bra med extrapengar till Julen sen.

Måste ta ut en semestervecka i December också eftersom jag råkat samla på mig för många semesterdagar haha, dagens ilandsproblem. Så jag tänkte ta en vecka och fixa lite i lägenheten så den blir lite extra fin.

Nej, nu ska jag ge mig ut innan det blir för sent. Måste fixa lunchlåda och lite annat till jobbet imorgon också.

Bye bye!

Inga kommentarer: