Leta i den här bloggen

onsdag 3 juni 2009

SÅ!

Nu har jag varit otroligt duktig tycker jag. Jag har gjort färdigt semiotiken som inte var så fasansfull när jag väl kom igång, skickat den till Göran, skickat mina kompletterande källor till hemtentan til Eva och slutligen mailat Håkan och frågat varför i helvetets namn han aldrig skickar in mina poäng för journalistik kursen. Förutom att mailbomba mina lärare har jag pluggat lite inför tentan i ekonomi imorn. Jag tänkte citera min godan vän Daniel Malmgren och säga: ÅNGEST! Ekonomi är verkligen inte min starka sida (no shit) och salstentor är verkligen inte det heller. Men men, jag tänker göra mitt bästa, kan ju inte göra så mycket mer. Nu ska här dammsugas och packas lite. Imorn åker jag hem för en snabbvisit, saaaaknaaar min älsklings Daniel <3.

Ha det bra sålänge!

//Lina

Inga kommentarer: