Leta i den här bloggen

lördag 30 oktober 2010

"Sitt inte här och låt som en apa"




Middagen igår blev riktigt lyckad. Vi var en grupp på 14 personer som åt tapas på Briggen, sjukt god mat och servicen där kan vara bäst i stan. Vilket annat ställe serverar hotshots i dricksglas till exempel? Det blev inget jobb på Simson utan det blev Club 9 istället. Fick jobba med Danny och Micke och kvällen va en upplevelse som alltid :) Varför är folk så konstiga på krogen? Kvällens sjukaste beställning måste ha varit 8cl Bacardi med socker, citron och VARMVATTEN! Fattar ni hur det smakade? Knappast nåt vi ska ha som kvällens drink kan jag säga. Vi håller ju på att byta ut möblerna också så på vissa ställen såg det lite halvdant ut, då kom en kille fram och frågade "Hej, har ni fler ryggstöd?". Roligast av allt var tidernas ruggigaste rugguggla som satt och flörtade med ett par yngre killar. Då kommer hennes aspackade man och sätter sig bredvid. efter ett tag skriker kvinnan så att hela Club 9 hör: Men sitt inte här och låt som en jävla apa! Då fick Micke nog och skickade hem dem.

Annars var det mest trevliga gäster och hela kvällen kändes ovanligt civiliserad och städad. På ta om städning, ni skulle va med när vi städar efter att alla har gått hem. IQ nivån är ju inte på topp kl 3 på natten så det blir en hel del flum.

Anyhow, nu ska jag äta två kokta ägg (den enda frukost som finns) och sen skah jag gå ett varv på stan och sen äta lunch hos min pappa. Ikväll blir det nog en liten förfest hos mig och sen Palladium :)

//Lina

Inga kommentarer: