Leta i den här bloggen

torsdag 27 maj 2010

"Det syns när det känns bra!"

Nu har jag försökt att vända den här skit-dagen genom att unna mig lite egentid. Har duschat i typ 45 min, tvättat håret två gånger, haft i inpackning och balsam, peelat kropp och ansikte, lagt ansiktsmask, rakat benen och smörjt in hela mig med lotion och brun-utan-sol. Nu känner jag mig i alla fall ren, fräsch och snygg :).

Är förövrigt grymt sugen på att göra nåt med mitt hår. Egentligen borde jag klippa av det en decimeter för att bli av med det sista sönderblonderade i topparna. Det känns som svinto. Men jag vill ha lååångt hår igen så jag ska försöka spara några månader till, kanske bara toppa lite när det ser helt förjävligt ut.

Sen ska jag ju inte ljuga om att jag vill bli blond igen. Absolut inte platinablond, ALDRIG mer säger jag bara. Men typ min vanliga mörkblonda med lite slingor skulle nog vara snyggt. Typ som på bilden här. Då var det riktigt snyggt.



//Lina

Inga kommentarer: