Leta i den här bloggen

tisdag 31 december 2013

Hur ofta?

Är supertrött efter en dag på jobbet. Känner mig bättre men inte helt bra så nu ska jag bara slappa i soffan innan jag ska iväg på nyårsmiddag. Tänkte bara bjuda på en liten lista :).

Hur ofta:

Shoppar du?

- Det blir kanske nåt varje vecka, ibland större och dyrare saker och ibland nåt litet billigt för att muntra upp mig.

Äter du godis?

- varje dag under december. Inte jättemycket varje dag men ändå. Inte helt ok.

Tränar du?

- Alltså, inte tillräckligt. Trivs bäst när det blir 3-5 dagar i veckan så det ska jag satsa på år 2014.

Dricker du alkohol?

- 3-4 gånger i månaden ungefär men det varierar. Kan bli varje helg ena månaden och 1 gång nästa liksom. Går väl oftast ut ca 2 gånger i månaden och sen kan det ju bli nåt glas vin till maten om jag är bortbjuden eller har folk här.  Är inte riktigt den partytjej jag var för ett par år sedan  längre haha. Men skönt är väl det.

Städar du?

- Varje jävla dag! Jag blir mer och mer besatt av att ha det fint omkring mig. Men tyvärr räcker aldrig tiden till och senaste veckorna har det varit katastrof. Skäms! Ska få in rutiner som funkar nu när det blir lugnare på jobbet.

Sminkat du dig?

- I stort sett varje dag. Mer eller mindre. Är bara helt utan smink om jag är sjuk eller vet att jag ska vara  hemma en hel dag.


Sådär! Det var det. Nu ska jag försöks sova lite så jag orkar vara uppe till tolvslaget :).

1 kommentar:

Thomas sa...

Hoppas du hade en riktigt trevlig nyårsafton fining :)

Kram T