Leta i den här bloggen

söndag 15 augusti 2010

Till salu!

Jag skulle kunna be om ursäkt för att det knappt har blivit ett enda inlägg på hela sommaren, men jag utgår ifrån att jag inte är såå vansinnigt saknad :P. Here we go again iaf.

Nu har jag massa spännande saker till salu, självklart ska allt detta läggas ut på blocket men jag tänkte ge er en chans att hinna först haha. Det är en helt sjuk samling saker som ska bort så om ni vet någon som vill ha något av följande så hör bara av er :)

De extremt fina och användbara sakerna som säljs är:

1 säng med vita ben, 90cm, hel och fräsch men ganska gammal 200 :-

1 sängbotten utan ben, 90 cm, fin & fräsch, ca 4 år gammal 300: -

1 säng med tillhörande ben i bok, 90 cm, köpt 2007 men oänvänd hela 2008. 700:- OBS! Finns i Malmö

2 st glasbord, 1 runt matbord och ett fyrkantigt soffbord, båda med metallben. Väldigt bra skick. 150:-/st eller 200 för båda.

1 jordfräs från sent 90-tal fullt fungerande och i bra skick eftersom min pappa kom på efter ett par gånger att det inte va kul att använda den längre. Har bara stått i ett förråd de senaste 8-10 åren. 1800:-

1 datamöbel i trä, fint skick men för stor för min lägenhet 250 :-

1 cykel, blå 26¨ (tror jag) som fungerar bra om man inte kräver fotbroms. Handbromsarna funkar bra. 300:-

1 par älghorn och 1 par rådjurshorn, monterade, 2000:- för båda.


Kommer säkert på fler saker senare. Bilder kommer på allt nån gång under veckan :). Alla priser kan diskuteras och man får hämta sina saker själv. Allt finns i Västervik förutom den ena sängen.

Kom och köp!

//Lina

Inga kommentarer: